☆RandomGirl☆

Alla inlägg under augusti 2012

Av Irmelie - 7 augusti 2012 12:07

Ja då sitter man på tåget igen :O tur att de inte är skolan jag ska till ;) men saknar skolan lite dock... Men idag ska jag vara med sötnosen Sandra ;D
Nu har jag i alla fall skrivt ett litet inlägg idag med ;)
märks om de blir något mer idag :p

Av Irmelie - 6 augusti 2012 19:53

Här kommer en liten bild på mina nya bästa vänner! ;D

 



Ja de var allt  xD

Av Irmelie - 6 augusti 2012 19:19

   

Hello, Nu ska vi se om jag hittar ett bra tåg som går mot karlstad imorgon :D

Ska vara med Sandra :)

Man får hoppas på fint väder o.O

Idag har jag kört bil och följt mammas "Schema" så har varit ute och gått och gick upp vid 10.00 och duschat så yeey..

Har målat naglarna igen som ni ser på bilden över :)


Av Irmelie - 6 augusti 2012 00:54

Nu är de så att min mamma tycker att jag ska börja gå efter ett slags "schema" som ser ut ca så här;


*Ställa klockan på 09.30 eller 10.00

*Gå ut och gå varje dag

*Äta godis och dricka ändast lördag, söndag

*Ingen dator måndag, tisdag

*Duscha hälst varje dag eller varanan

*Simma när de är möjligt

*Äta frukt varje dag


kul? får hoppas jag överlever! :O

okej inte så hemskt men ändå! ingen dator! :o vad ska jag göra då? :S
okej kan ju läsa ^^


Av Irmelie - 6 augusti 2012 00:39

Är fan en av dom bästa böckerna som går att läsa! om du gillar att läsa om Grekiska Gudar och spännande handlingar så är bokserien något för dig! följ Percy´s äventyr i flera böcker! jag kan knappt vänta på den nyaste ska översättas och bara hoppas på att de skrivs en till efter den! :D

Och om du inte sett filmen eller läst böckerna så läs först för filmen är inte alls de samma! blev skit besviken på filmen!

  

Av Irmelie - 5 augusti 2012 21:00

Tjo, har varit på Bio med Jennifer och Hennes bonus bror. Madagascar 3 vart de :p

Den var skit bra! tror dom andra som satt i bio salen störde sig lite på oss för vi skrattade som fan! xD haha!

  

Av Irmelie - 5 augusti 2012 00:45

     



   

Har stått och Skrik sjungit till Magnus Uggla! fy vad bra han är! ;)

Tappade bort Linnéa, Zäta och Jack i publiken! Visste bara vart Joel var tills jag stötte på Jack brevid mig!

Jag tappade min plångbok med så killen bervid mig bara "Har du tappat något?" jag "Aaa min plångbok" så han böjde sig ner och letade reda på den, så snäll han var! :D

Sen dissade Jack och Joel mig för dom skulle hem så vart själv för hade inte hittat Linnéa och Zäta än då så fick ringa Linnéa men hon var inte kvar där hon hade gått och tagit ut pengar så fick stå där själv ett bra tag... och när dom kom tillbaka kände jag mig bara i vägen så gick hem istället... och på hem vägen var jag ovän med min mamma med...suck..



Av Irmelie - 4 augusti 2012 18:56

 

Blir de fika eller ja ett halvt vin glas och chips :P och sedan alkohol fritt vin :P

Presentation


Tjo ho!
Jag är en tjej på 18år och här kommer jag att skriva om mitt liv och de som händer eller har hänt! ;D

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilken dag är din favorit dag?
 Måndag
 Tisdag
 Onsdag
 Torsdag
 Fredag
 Lördag
 Söndag

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

                     

Free SpongeBob ani Cursors at www.totallyfreecursors.com

Ovido - Quiz & Flashcards