☆RandomGirl☆

Alla inlägg under september 2012

Av Irmelie - 28 september 2012 21:36

Sitter nu med mamma, Thomas och Robert och ser på tv :) var längesen vi alla såg på tv till sammans :)

Av Irmelie - 28 september 2012 15:06

Älskar min mobil bakgrunds bild! :D

Av Irmelie - 28 september 2012 13:35

Tjo första inlägget från min nya iPhone ;)
Sitter på tåget med Josefine och Line :) ganska kort dag idag så de blev att ha samhällskunskap och svenska. På svenskan hade vi ingen lärare så alla prata typ och gjorde mig störd för jag försökte läsa dom där novellerna som vi skulle göra! Suck -.-
Efter skolan så gick jag och Sandra och åt på subway när vi satt där och skratta kom Line :) så gick vi och köpte ett nytt skal till min mobil ;)

Av Irmelie - 25 september 2012 21:34

Har köpt två nya skal till min Nya mobil som kom idag ^^

Men är hos Pappa dock så kan ej byta till den nya    Så blir att Åka till Mamma imorgon och kolla in min nya mobil    

Annars idag så har jag varit på Bio med Linnéa och Jack   Var typ vi och 4 pers till i hela bion :o och vissa jobba där!


Här är Skalen Bilderna är lite suddiga kommer kanske bättre sen...'

 



 

Skalet som är nerdest av bilderna ser glittrigt ut men de är som små prickar och den är grön men ser inte ut som de på bilden...


Av Irmelie - 21 september 2012 21:51

Här kommer Bild före & efter som vanligt efter jag färgat håret   

Behöver dock färga de igen...

 

 

Före:

 

 

Efter:

 

 

Av Irmelie - 21 september 2012 21:43

Gött med kort dag idag började 08.30 och slutade 10.50   

När jag kom hem vid ca en 12 tiden så åkte jag Mamma, Timme och Wilda och kolla efter en ny mobil till mig, men vi hitta ingen så vi beställde en Iphone 4s (Vet ej om jag gillar Iphone än men hitta inget bättre)Sen åkte vi och åt ute efter de Bakade jag Äppelpaj helt själv med egen plockade Äpplen skit gött   

Har typ just kommit ur duschen färgade håret igen! kommer bild i nästa inlägg   

 

 

Av Irmelie - 19 september 2012 17:41

 

Av Irmelie - 19 september 2012 09:00

Nu sitter jag i skolan och väntar på att Engelska lektionen ska börja   

Bara 1 timme kvar nu   

Är skit hungrig med!   

Presentation


Tjo ho!
Jag är en tjej på 18år och här kommer jag att skriva om mitt liv och de som händer eller har hänt! ;D

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilken dag är din favorit dag?
 Måndag
 Tisdag
 Onsdag
 Torsdag
 Fredag
 Lördag
 Söndag

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

                     

Free SpongeBob ani Cursors at www.totallyfreecursors.com

Ovido - Quiz & Flashcards