☆RandomGirl☆

Alla inlägg under augusti 2012

Av Irmelie - 15 augusti 2012 01:21

 

Grattis! Hoppas du får en Underbar Födelsedag! Saknar dig som Fan med! Vi får ta och leke någon dag Älskade<3

Av Irmelie - 15 augusti 2012 01:13

Äntligen har mitt hår Bleve längre! :D



Bild för ca ett år sedan!

 


Bild idag!

 

Av Irmelie - 15 augusti 2012 00:50

 
 
Snodde denna fråge saken från min Kompis Josefine men de får inte göra så mycket ^^
 
 
1 STEG 

Namn? Irmelie
Vad skulle du heta om du inte hette det du heter?Ingen anning mamma ville att min store bror skulle heta de först...
Bor? Åmotfors/Arvika och mer..
Ögonfärg? Grå/Gröna
Hårfärg? Blont med brun utväxt
Skostolek? 38, 39
Civilstatus? Singel
Höger eller vänsterhänt? Högerhänt

STEG 2


Skor som du bar idag?Inga var barfota när jag gick ut i sommar vädret! :D
Dina svagheter?Choklad :o skriva och räkna
Rädsla? hmm, vart ska jag börja... Mörker, Höjder, Kryp, Ensamhet och mycket mer...

STEG 3


Första tanke när du vaknar? Fuck vad är klockan...
När somnar du? oftast ca 4 timmar efter jag lagt mig...

STEG 4


Pepsi eller Cola? Pepsi
McDonalds eller Burger King? McDonalds
Adidas eller Nike? Haha vet inte xD
Lipton Ice Tea eller Nestea? vet inte vad de är så XD
Choklad eller vanilj? Choklad  för fan! :o


STEG 5

Sjunger du?
Hahaha, för ofta!
Duschar du varje dag? Nej, men varanan :)
Är idol din smak? Nee
Gillar du skolan? Gjorde de för men känner mig utanför i den nya skolan...
Tror du på dig själv? Nej..
Kommer du överens med dina föräldrar? Ibland

STEG 6

Har du under den senaste månaden..
Druckit alkohol?
Japp
Rökt? Nej
Shoppat? Ja, mamma tvingade mig...
Ätit en hel ask müsli? haha... Aaa..
Ätit sushi? Nej
Stått på scen? inte den här månaden
Skejtat? Nej
Bakat? Ja 
Stulit något? Nej
Ljugit? En vit löngn kanske
Kramat någon? Ja, Många :D

STEG 7

Har du någonsin..
Däckat eller varit jättefull? Nepp
Varit full? Nja halft
Blivit nerslagen? Av min kära bror ja ;)
Busringt någon? Nej
Gjort något som du ångrade? Ja, men mins inte något nu :S
Fått IG i nått ämne eller på något prov? Ja för många gånger!

STEG 8

I framtiden..
Namn på barn? Tjej: Robin, Dylan Kille: Safir
Hur vill du dö? Hälst I sömnen :)
Vad vill du bli när du blir gammal?Gammal go kärring som alla Älskar med skumma historier och vara lite glömsk :D

STEG 9

Antal människor du skulle ge ditt liv för?
Oj de är en hel del :o
Antal CD-skivor du äger?Hmm.. Kanske 10-20 st som jag haft sen jag var liten :)
Antal piercings? 4 med dom 3 i öronen
Antal tatueringar? 0 ;D


STEG 10

Vad ska du göra i sommar?Rästen av sommaren ska jag vara kattvakt åt fastra :)
Vad ska du göra i vinter? Baka, mysa, Vara med Familjen och vänner och man får inte glömma filmkvällarna :D
När tar du studenten? 2014
Vad gör du efter gymnasiet? Vete fan..
Vad vill du helst jobba som? Vad som hälst känns de som just nu..
Vad händer till helgen? Vara själv med 2 katter :)
Vad vill du helst göra just nu? Mysa med film och godis i armarna på en söt och snäll kille...

Av Irmelie - 15 augusti 2012 00:28

Här kommer lite bilder på mig, hade tråkigt :) så lekte med camen... kan man säga ;)

             

           


Så nu har jag varit lite udda x)

Av Irmelie - 13 augusti 2012 23:50

Nu har jag gjort en ny omröstnig ;D

så bara att Välja vilket sims som är bäst! :D

Av Irmelie - 13 augusti 2012 23:44

Tjoo, Idag har jag varit med Jack :)

Vi spelade sims3 och Lyssnade på musik :p och pratade såklart ;)

När Jack hade gått hem så kom Karine över en stund så vi pratade lite och hon lånade mitt sims2 :)

Och sen vart de att se på Loise and Clark med pappa :D

Sen har de inte hänt så mycket mer idag :) hehe..

Av Irmelie - 13 augusti 2012 15:16


Ville bara lägga in låten jag sitter och sjunger på just nu ;)

Av Irmelie - 13 augusti 2012 14:37

Har äntligen städat mitt rum! :o



Före!


       



Efter!

     


är litte sladdar här och var men xd har inte damsugit heller än ^^ för bror min söver! :o


Presentation


Tjo ho!
Jag är en tjej på 18år och här kommer jag att skriva om mitt liv och de som händer eller har hänt! ;D

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilken dag är din favorit dag?
 Måndag
 Tisdag
 Onsdag
 Torsdag
 Fredag
 Lördag
 Söndag

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

                     

Free SpongeBob ani Cursors at www.totallyfreecursors.com

Ovido - Quiz & Flashcards