☆RandomGirl☆

Alla inlägg den 3 augusti 2012

Av Irmelie - 3 augusti 2012 16:09

Tjo,

Idag är andra dagen på Hamnfesten!

Igår gick jag med mammas kusin, Sara :) hon är 22 år så inte så många års skilnad :p
 skulle ha gått med Linnéa men hon typ dissade mig kändes de som... för hon hörde först inte av sig och sen när jag väl gjorde de istället så sa hon "Oj, Jag glömde.." och sen så skulle hon dricka med andra innan så om jag inte hade gått med Sara så hade jag varit själv hela tiden för orka bry mig om någon som dissar mig hela tiden.. hon frågade ju inte ens om jag ville med till hennes kompis! :o

Idag ska jag gå med min kompis, Sara men hon jobbar imorgon så hon kan inte så länge dock :( men har någon att vara med en stund i alla fall :)

Imorgon får vi se vem jag går med kanske ska höre med Jennifer om jag kan hänga på henne, men kommer nog känna mig i vägen om jag blir med henne så kommer väll gå med mamma om hon nu köper biljett...

Att sitta hemma och sjunga i sin ensamhet är inte så fel, kunde varit värre :)

 

Av Irmelie - 3 augusti 2012 15:50

Och Varmt Välkommen till min nya blogg! ;D

Min tidigare blogg; Irmeliehagwalls.blogg.se ;)

Man får hoppas att jag kommer trivas bättre här! :D 

blogg.se blev skum så ja...


Presentation


Tjo ho!
Jag är en tjej på 18år och här kommer jag att skriva om mitt liv och de som händer eller har hänt! ;D

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilken dag är din favorit dag?
 Måndag
 Tisdag
 Onsdag
 Torsdag
 Fredag
 Lördag
 Söndag

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

                     

Free SpongeBob ani Cursors at www.totallyfreecursors.com

Ovido - Quiz & Flashcards