☆RandomGirl☆

Alla inlägg den 21 augusti 2012

Av Irmelie - 21 augusti 2012 22:15

Var på Brän pannan i dag (Sopbränning ställe) och fikade Glass och Hallon med Mamma och Thomas (Thomas jobbar där)

Fick tästa att köra klon med! de var som att spela spelet där man ska försöka vinna mjukisdjur fast den var 10x större och de var sopor man flyttade runt ;D haha var ganska kul :D


På bilden ser nu hur klon ser ut och ser ni mannen som sitter vid fönstret han styr så att i en sådan! (inte min bild)

 


En bild på mig och kelly efter vi ätit glass! ;D

 

Av Irmelie - 21 augusti 2012 20:45

Just varit ute med Mamma och Marika i skogen och plockat blåbär :) men jag plockade bara ca 10 st för orkade inte XD

Var mer lingon än blåbär bock :o

och typ sprang från skogen sen för byrorna klättrade upp på min fötter och bet eller vad fan dom nu gjorde så fick skit ont! :o inte så kul

Och utmanade min rädsla med gick upp i tornet ;D

Gick och Kollade på utsikten och Tog kort istället :) här kommer några av bilderna

                     

Presentation


Tjo ho!
Jag är en tjej på 18år och här kommer jag att skriva om mitt liv och de som händer eller har hänt! ;D

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilken dag är din favorit dag?
 Måndag
 Tisdag
 Onsdag
 Torsdag
 Fredag
 Lördag
 Söndag

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

                     

Free SpongeBob ani Cursors at www.totallyfreecursors.com

Ovido - Quiz & Flashcards