☆RandomGirl☆

Alla inlägg den 4 augusti 2012

Av Irmelie - 4 augusti 2012 18:56

 

Blir de fika eller ja ett halvt vin glas och chips :P och sedan alkohol fritt vin :P

Av Irmelie - 4 augusti 2012 18:51

Har varit ute och åte (kalaset) de vart veggi för mig och choklad pannacotta tror jag de var till efter rätt om jag minns rätt att de heter så :O

Av Irmelie - 4 augusti 2012 12:20

   

Då är man klar duschad, sminkad och på klädd nu blir de frukost å sen kalas! ;D

Av Irmelie - 4 augusti 2012 11:51

Nu taggar man in för dag 3 på Hamnfesten! ;)

Men först ska jag på Kalas till Mammas gubbes pappa tror jag de var :S är inte säker dock... kan skriva sen om jag hade fel ^^

Inge kul att bli uppveckt av mamma tidigt varje dag jag är hos henne :o

Min näsa gör ont! :'( köpte en ny piercing till näsan igår när jag shoppade och den var tjockare än den jag hade innan så Aj! :'O



Av Irmelie - 4 augusti 2012 02:20

Tjo,
När Sara kom till mig så var de fösta vi gjorde typ att äta ;) sen gick vi till hamnfesten där vi stötte på Jack, Joel, Denny, Zäta och Linnéa så vart att lyssna på Jill eller vad hon hette :s inte min musik smak alls dock....
Sen åkte vi en karusell för att fördriva tiden :p
När DonkeyBoy spelade vart de lite mer hoppande och diggande! ;D vart lite hyper med så skrek som fan xD och försökte lee hela tiden för vissa jag var med var lite otaggade :O
Och när Takida (tror jag de var) spela gud va bra dom var!! Men hann inte se allt för mamma hämtade mig :O
Men de var en härlig dag med bra folk! Lite tråkigt att de vart som två grupper ibland bara för visste inte vart jag skulle ta vägen...

Av Irmelie - 4 augusti 2012 02:00

Har gjort min första omrösting som ni finner på den högra sidan ;) bara att välja vilken bok/serie som du tycker är bäst! :D

Presentation


Tjo ho!
Jag är en tjej på 18år och här kommer jag att skriva om mitt liv och de som händer eller har hänt! ;D

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilken dag är din favorit dag?
 Måndag
 Tisdag
 Onsdag
 Torsdag
 Fredag
 Lördag
 Söndag

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

                     

Free SpongeBob ani Cursors at www.totallyfreecursors.com

Ovido - Quiz & Flashcards