☆RandomGirl☆

Alla inlägg den 9 augusti 2012

Av Irmelie - 9 augusti 2012 16:06

Tjolala, Idag väntar en helt vanlig dag :o med andra ord tv, dator, musik, film och äta :o de ända ovanliga som hänt idag är att jag vaknade vid halv 4 :o känns bra att vända dyngnet när de bara är någon vecka kvar på sommarlovet o.O

Och MÅSTE! nog städa mitt rum med...suck... önska mig lycka till...

Av Irmelie - 9 augusti 2012 03:25

Här kommer lite bilder på tatueringar som jag skulle kunna tänka mig att ha ^^

Vill ha en av dessa 4 på skuldran :p fast ska inte tatuera mig än på minst 2 år tror jag :o

och dom 2 längst ner skulle nog varit mindre om jag ska ha någon av dom för dom är lite stora :p

Diggar Ugglor ;D


       

Av Irmelie - 9 augusti 2012 03:05

Tjo ho, Just kommit hem från filmkvällen hos Jack och Joel :)

Vart Sagan Om Ringen och Harry Potter ;D

första gången jag såg Sagan Om Ringen :o den var skit bra ju! :o och Elijah Wood´s Ögon kan man dö för! :o
fy fan de är sjukt! aja.. Linnéa, Elin och Zäta gick ibörjan på andra filmen :o (sagan om ringen)

Vart en mysig kväll i allla fall ^^

Presentation


Tjo ho!
Jag är en tjej på 18år och här kommer jag att skriva om mitt liv och de som händer eller har hänt! ;D

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilken dag är din favorit dag?
 Måndag
 Tisdag
 Onsdag
 Torsdag
 Fredag
 Lördag
 Söndag

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

                     

Free SpongeBob ani Cursors at www.totallyfreecursors.com

Ovido - Quiz & Flashcards