☆RandomGirl☆

Alla inlägg under maj 2013

Av Irmelie - 30 maj 2013 15:43

Tåget är försenat igen! Bara älskar att pendla....

Av Irmelie - 30 maj 2013 15:39

Känns så ovärt att åka till skolan när man inte gör något på lektionerna :o man får väll åka ditt iallafall och hoppas på att vi gör något kul!

Av Irmelie - 29 maj 2013 23:16

Kunde sova en blund igår till idag så jag mådde pyton på morgonen så bestämde mig för att stanna hemma från skolan idag. Jag lyckade somna en stund på soffan i efter middags och då drömde jag något jag facktids kommer ihåg :D (inte ofta jag gör de)
Den första biten av drömen kommer jag minst ihåg jag var på skolan i ett klass rum iallafall, Men jag och Sandra skulle gå från skolan vi gick ner för en trappa (där det är en väg igentligen) och framför oss var Emma och Jennifer don stod och prata om äpplen. då kommer två i klassen (mins inte vilka de var, tror de var mela och Tanja) då börjar Emma och Jennifer och Sandra o jag följer efter dom.. Sen får jag ett sms och vaknar! Tror nog de är den tråkigaste drömmen jag kan komma ihåg xD

Av Irmelie - 26 maj 2013 15:05

Idag är de morddag så då blir de att tillbringa dagen med min underbara mamma :3 men först ska vi åka till Thomas mamma och äta mat :) tur med vädret har vi med! Sol och värme! :D

Av Irmelie - 24 maj 2013 17:30

Efter föreställningen (bernardas hus) som 6 av min klass kompisar spelade upp idag så kollade jag på klockan 14.34 alltså 4 min till mitt tåg går så jag tänkte nee orka springa så jag pratade lite med dom som spelat upp Bernardas hus (vilken dom hade gjort så jävla bra! vart helt tagen!) så gick jag och Sandra ut på stan. Sandra undra om jag ville vänta på henne i 9 min men jag hade en känsla av att tåget var försenat så jag sa nej och gick mot tågstationen i stället och just som jag går över vägen ser jag tåget rulla in på station! helt grymt att jag faktiskt lyssnade på min magkänsla och att den hade rätt!

Av Irmelie - 24 maj 2013 16:58

Då är de dags igen nämligen en ny Header ;D

 

Gammla;

    


Nya:

 

Av Irmelie - 24 maj 2013 11:41

Äntligen fredag veckan har gått ganska fort! :D kan ha varit för att jag slutade tidigt typ varje denna vecka :3 skulle ja sluta för ca en halv timme sen men vi ska på föreställning som 6 pers i klassen ska spela upp :) ska bli kul :D just nu sitter jag och väntar på Sandra som har sång lektion sen ska vi dra ut på stan och äta! (MAT!!!!)

Av Irmelie - 21 maj 2013 10:00

Tänk att du är hela 18 år nu, gött! hoppas du får en bra dag :D massa kärlek!


 

Presentation


Tjo ho!
Jag är en tjej på 18år och här kommer jag att skriva om mitt liv och de som händer eller har hänt! ;D

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilken dag är din favorit dag?
 Måndag
 Tisdag
 Onsdag
 Torsdag
 Fredag
 Lördag
 Söndag

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

                     

Free SpongeBob ani Cursors at www.totallyfreecursors.com

Ovido - Quiz & Flashcards