☆RandomGirl☆

Alla inlägg under februari 2014

Av Irmelie - 12 februari 2014 20:07

CANCER – The Beauty (June 21 to July 22) MOST AMAZING KISSER. Very high appeal. A Cancer’s love is one of a kind… Very romantic. Most caring person you will ever meet in your life. Entirely creative person, most are artists and insane, respectfully speaking. They perfected sex and do it often. Extremely random. An ultimate freak. Extremely funny and is usually the life of the party. Most Cancers will take you under their wing and into their hearts where you will remain forever. Cancers make love with a passion beyond compare. Spontaneous. Not a fighter, but will kick your ass good if it comes down to it. Someone you should hold on to! 


Hahaha.. så jag assså ;)


Klicka här för att kolla ditt horoskop.


Av Irmelie - 10 februari 2014 16:45

Igår när jag, mamma, Thomas,Marika och Micke skulle åka och rida Islandshäst så hamnade jag bakom rätten (ingen bra idé med tanke på snöslasket och att de snöa..) ja som ni kanske fattar så körde jag av vägen men det var inte de värsta! utan först så tappa jag kontrollen på bilen och sladdade över på andra sidan vägen (på en 90 väg med...) med en mötande buss mot mig i full fart! så drog tag i ratten och hävde bilen mot diket och där vi fastnade och fick ringa bärgaren. usch alltså bilden av den bussen kommer nog sitta i ett tag.... men underligt nog var jag den lugnaste dom andra började skrika själv räckande jag bilarna bakom bussen (de var 3 om ni undrade ;)) jag hade fokusen på topp vilja säga, om jag hade försökt vända bilen mot rätt sida av vägen istället hade vi rockat med bussen! som tur är vart ingen skadad och bilden fick en puckel på ena fälgen och inte något mer. så efter 20 mins väntan på bärgaren så var vi på väg igen mot Islandshästarna & badtunna! ;D 

   

Av Irmelie - 6 februari 2014 20:23

Nu har jag efter flera månaders väntan äntligen tatuerat mig!! var mitt stjärntecken (Kräftan) på ryggen/nacken eller hur blir de nu? aja hur som helst så är jag Nöjd! efter som jag inte ville att de typ skulle stå 69 på min rygg la jag till ben på tatueringen :)

         #tatuering #tattoo #kräftan #stjärntecken #cancer #nöjd #som #skit #awesome #cool #happy #loveit

Presentation


Tjo ho!
Jag är en tjej på 18år och här kommer jag att skriva om mitt liv och de som händer eller har hänt! ;D

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilken dag är din favorit dag?
 Måndag
 Tisdag
 Onsdag
 Torsdag
 Fredag
 Lördag
 Söndag

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

                     

Free SpongeBob ani Cursors at www.totallyfreecursors.com

Skapa flashcards