☆RandomGirl☆

Alla inlägg under augusti 2012

Av Irmelie - 31 augusti 2012 18:22
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Irmelie - 31 augusti 2012 16:18

Tja tjo, Idag så vart de att shoppa med Line och Josefine   

Vi mötes upp på Subway och satt där ett tag och Pratade   Sen gick vi och handlade jag köpte en tröja..typ och Klollade på böcker :D efter att vi shoppat så gick vi till Grodan (andra dagen i rad jag var där..) Jag beställade mitt vanliga "Ice chai latte och Kladdkaka"    

Sen vart de att ta tåget hem så nu sitter jag hemma och njuter av att de är fredag!   

 

 


Min kladdkaka:


Line´s Drika:


Min nya tröja:

     

 

Den här bokserien vill jag köpa men fanns bara bok 9,10 och 11 så måste beställa hem:

 

Av Irmelie - 31 augusti 2012 09:59

Hello, Idag är en rätt Go skoldag    slutar 11.10 sen Lunch!   

Ska shoppa med Line sen när hon slutat   så kommer få vänta ett tag på skolan tror jag själv. 

Nu ska jag ha svenska så måste gå!   

Av Irmelie - 30 augusti 2012 23:00

 

 

Hello, Idag efter skolan så gick Jag, Sandra och hennes kompis (som jag ej kommer ihåg namnet på) Och fikade på SötaGrodan tror jag de heter    men jag kallar de för Grodan    

Efter de så smsade jag till Linnéa och frågade om hon skulle med samma tåg så jag inte skulle behöva sitta själv och om svar fick jag "Vet inte" och de vet inte blev ett nej.. men på tåget så sätte sig Robert bevid mig och Sebastian snett backom mig så hade någon att prata med   

 

 

         

Vid 20.00 typ på kvällen fick jag ett ryck och cyklade runt Hole..(Ni som vet vart de är fattar hur långt de är) De var ljust när jag började cykla men när jag var halv vägs så lyste månen   

och jag råkade själva en flyga så blev väldigt äcklad!    Jag var hemma igen ca 1 timme senare (Jag hoppade av och gick en bit med)  

Alla djur jag stötte på under vägen:

 

° Grodor

° Sniglar

° Maskar

° Räv

säkert något mer men

 


Av Irmelie - 30 augusti 2012 19:13

Har gjort en ny header som ni som läst min blogg innan kanske har märkt   

Här kommer bild på min förra och den nya   



Gamla:

 


Nya:

 

Av Irmelie - 29 augusti 2012 22:46

Kollade just min schema igen och jag säger gillar inte...

Hadde inte matte på måndagar eller tisdagar förut på schemat...  men har bara de i några veckor :D ( fick F..suck.. ) så de är lite gött :)

 

Av Irmelie - 29 augusti 2012 21:58

1. Hur gammal är du om fem år? 22 ;p
2. Vem var den sista du träffade? Pappa
3. Hur lång är du? 168 eller jag vet inte :s
4. Vilken var den senaste film du sett? Skicka vidare
5. Vem ringde du senast? Pappa
6. Hur löd ditt senaste sms? Oki :) jag ser på tv :p
7. Vad är dagens planer? sova klockan är lite mycket :p
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Smsa
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? skilda
 
10. När såg du senast din mamma? Måndags
11. Vilken ögonfärg har du? Grå/Gröna
12. När vaknade du idag? 06.00
13. Har du någon gång hittat en katt? Jepp
14. Vilken är din favoritplats? Mitt rum ^^
15. Vilken plats föredrar du minst? Själv på tåg
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Hmm.. oj förhoppnings vis med någon jag Älskar :)
17. Vad skrämde dig som barn? Typ allt
18. Vem fick dig att skratta senast? Linnéa
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? va?
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar
21. Sover du med eller utan kläder på dig? haha, kläder xD
23. Hur många landskap har du bott i?  ett
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Nepp
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Barfota
26. Är du social? Ibland.. är blyg
27. Vilken är din favoritglass? bens and jerry ;D
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Resa jorden runt!
29. Tycker du om kinamat? Gött!
 
30. Tycker du om kaffe? Ne
31. Vad dricker du till frukost? vatten eller mjölk
32. Sover du på någon särskild sida? rygg
33. Kan du spela poker? Jepp
34. Tycker du om att mysa? Ja! ;D
35. Är du en beroendemänniska? Beror på
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Line och några fler
37. Vill du ha barn? Kanske
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nopp
 
40. Föredrar du havet eller en pool? havet :D
41. Vad spenderar du helst pengar på? Oj... mat, kläder eller smink
42. Äger du dyra smycken? hmm vet ej..
43. Har du någon gång testat narkotika? Nej
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Flingor
45. Vem är den roligaste människan du känner? Oj... den var svår..
46. Välj ett ärr på din kropp? Den vid sidan av mitt ena öga
47. Vad har du för ringsignal? SonnyEricson
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Ja ^^
49. Flirtar du mycket? Haha, när jag är på de humöret! ;D
50. Vart togs din profilbild för din blogg? Ute i skogen :p
51. Kan du byta olja på bilen? Nej..
52. Har du fått fortkörningsböter? Nej
53. Vilken var den senaste bok du läste? 17 år och Skitsnygg
54. Läser du dagstidningen? nopp, men ska börja
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Ne
56. Dansar du i bilen? Ibland :p
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Rix Fm
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper åå gud mins inte
59. När var du i kyrkan senast? Ingen aning...

Av Irmelie - 29 augusti 2012 21:47

SEXUALITET
[ ] Jag har varit förtjust i en person av samma kön.
[ ] Jag har varit förtjust i en lärare.  
[x] Jag har blivit kysst i regnet.
[x] Jag har kramat en för mig helt okänd person
[ ] Jag har kysst en för mig helt okänd person.

KÄNSLOLIV
[x] Du har gråtit för att du är kär i nån du inte kunnat få
[ ] Du är kär nu
[ ] Du har sårat nån så de börjat gråta
[ ] Nån har sårat dig så du börjat gråta
[ ] Du har haft ett förhållande som varade över ett år
[ ] Du har haft ett förhållande som varade över två år


ÄRLIGHET
[x] Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra.
[x] Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra.
[x] Jag har smygit ut utan lov.
[x] Jag har ljugit om var jag är för mina föräldrar.
[x] Jag har en hemlighet som ingen vet.
[x] Jag har fuskat i ett spel
[x] Jag har struntat i ett prov.


DÅLIGA TIDER
[x] Jag har druckit alkohol.
[ ] Jag kan inte svälja piller.
[ ] Jag har blivit diagnoserad med depression.
[ ] Jag har togit mediciner mot depression.
[ ] Jag har anorexi och/eller bulimi.
[/] Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det.
[ ] Jag har vaknat gråtande.
[x] Jag har somnat gråtande.


UTSEENDE
[x] Jag tycker att jag är ful
[/] Jag blir lätt brun.
[ ]  Jag skulle vilja att mitt hår var av en annan färg.
[x] Jag har vänner som aldrig har sett min naturliga hårfärg.
[ ] Jag har en tatuering
[x] Jag är osäker över mitt utseende.
[ ] Jag har haft/har tandställning.
[x] Jag har /haft glasögon/linser.
[ ] Jag skulle gå på plastikoperation om det var ofarligt och gratis.
[x] En helt okänd person har sagt att jag är snygg.
[x] Jag har mer än två piercingar.
[x] Jag har piercingar på andra ställen än i öronen.
[/] Jag har fräknar


FAMILJ
[/] Jag har svurit åt mina föräldrar.
[x] Jag har rymt hemifrån
[ ] Jag har blivit utslängd hemifrån.
[ ] Mina biologiska föräldrar är ihop.
[ ] Jag har ett syskon som är under ett år gammal.  
[/] Jag vill ha barn nån dag.
[ ] Jag har barn.
[ ] Jag har minst ett barn . 


SKOLA/JOBB
[x] Jag studerar.
[ ] Jag jobbar.
[x] Jag har somnat i skolan/jobbet
[/] Jag har missat mer än en vecka av skolan.
[ ] Jag har stulit någonting från min skola/arbetsplats
[ ] Jag har fått sparken.


SKAMLIGHETER
[x] Jag börjar fortfarande gråta av Disney filmer .
[ ] Jag har fört konstiga grisljud när jag skrattat.   
[x] Jag har gråtit av skratt.
[x] Jag har limmat fast min hand i något.
[x] Jag har skrattat tills någon form av dricka har kommit ut ur näsan.
[ ] Mina byxor har gått sönder på en offentlig plats


Anorexia
[ ] Du känner dig svag.
[x] Du hatar din kropp.
[ ] Du har svält dig själv.
[x] Du har dåligt självförtoende
[ ] Du använder laxeringsmedel
[ ] Du skadar dig själv
[ ] Folk har sagt att du är för smal
[ ] Du fryser väldigt lätt

ADHD
[attention deficit/hyperactivity disorder]
[ ] Du är ofta/mestadels hyperaktiv
[x] Du har koncentrations svårigheter
[ ] Du kan inte sammarbeta med andra männsikor
[ ] Du sitter nästan aldrig still
[ ] Du pratar hela tiden
[ ] Du behöver uppmärksamhet

Presentation


Tjo ho!
Jag är en tjej på 18år och här kommer jag att skriva om mitt liv och de som händer eller har hänt! ;D

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilken dag är din favorit dag?
 Måndag
 Tisdag
 Onsdag
 Torsdag
 Fredag
 Lördag
 Söndag

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

                     

Free SpongeBob ani Cursors at www.totallyfreecursors.com

Ovido - Quiz & Flashcards