☆RandomGirl☆

Alla inlägg den 8 augusti 2012

Av Irmelie - 8 augusti 2012 19:34

       

Tjo, då är man hemma igen från Karlstad :p

Sov hos Sandra en natt :) Vi gick och hyrde 2 filmer :) The Nun och black sheep och kan säga att jag blev lite psykisk störd o.O och tror fan att jag har fått får fobi :o så sjuka filmer o.O

Aja, idag så var vi med Tanja ett tag med :) så vi fikade ;D hehe.. sen när jag skulle hem så visste jag inte när tågen gick så vi gick till stationen och då var de 3 min tills mitt tåg gick så jag fick skynda mig annars hade jag fått vänta i en timme eller mer! :o

På tåget hem så somnade jag nästan för fanns inget att göra! :o skickade lite sms med Linnéa och fick ett sms av Jack som undra om jag ville med på filmkväll :p så drar ditt sen ;) 

Men nu sitter jag hemma och äter Mandlar och lyssnar på musik ^^


Presentation


Tjo ho!
Jag är en tjej på 18år och här kommer jag att skriva om mitt liv och de som händer eller har hänt! ;D

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilken dag är din favorit dag?
 Måndag
 Tisdag
 Onsdag
 Torsdag
 Fredag
 Lördag
 Söndag

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

                     

Free SpongeBob ani Cursors at www.totallyfreecursors.com

Ovido - Quiz & Flashcards