☆RandomGirl☆

Alla inlägg under augusti 2012

Av Irmelie - 29 augusti 2012 19:32

Jo ja, Hej!   

Idag så har jag varit på skolan inget roligt hände precis, vi pratade om typ ett party med en tårta som en gammal hårig tjock gubbe hoppar ur i mankini, lite läskigt enligt mig   

Aja hade Engelska, Ensambel och Gympa    på gympan så hade vi brännboll i "skog" eller de var som en skit liten skog typ och så var de en uppförs backe    och jag ramlade så klart och vart lerig... haha   


Av Irmelie - 29 augusti 2012 19:24

Hej nu tänkte jag lägga ut en sång som jag och min kompis spelade in för ett tag sen :p

vi använde inte våra ricktiga namn så står Elin och Irma men de är allt jag och Sara :p

och var snäll och skriv inga elak komentarer för vi gjorde de bara för att de var kul! okej :o  och vet att jag inte har värdens bästa sång röst ^^

Av Irmelie - 28 augusti 2012 23:34

Nu är de så att jag borde sova, så vad gör jag då här vid datorn?    jag vet inte ens själv... ville bara skriva något helt ovärt     hehe

Så nu har jag gjort de   

Av Irmelie - 28 augusti 2012 19:50

Här kommer 10 sanningar om mig!

 

 

1, Jag är skit blyg

2, Jag har ett gosedjur som jag inte kan leva utan

3, Jag har aldrig varit riktigt Kär

4, Jag Litar på folk som jag nyss träffat i mesta vall (Vilket inte är så bra i alla fall)

5,Jag har svårt att se folk i ögonen om dom är "bekanta" alltså inte främlingar eller mina vänner

6, Jag har svårt för matte

7, Jag kan börja sjunga mitt bland folk utan att tänka på de

8, Jag tycker att de är kul att städa (allt förutom mitt rum)

9, Jag kan säga saker (vad som hälst) och sedan ångra mig och må skit dåligt i flera dagar efter åt (utan att dom jag säger de till bryr sig)

10, Jag är osäker på mig själv..

Av Irmelie - 28 augusti 2012 19:38

 

Nu är de så att jag har läst ut boken;

Sjutton år och skit snygg


De är en skit bra bok värd att läsa! Den handlar om 17årige Felix som åker på semester och när han kommer tillbaka så har saker och ting förändrats!

Vill ju inte avslöja något så skriver inte mer   

Känns så verklig! skulle helt klart vilja ha en tvåa! men som de brukar vara så brukar inte 2an vara lika bra som 1an   

Jag Älskar boken! kunde inte lägga ifrån mig den!     Bara synd att jag har läst ut den...   

Av Irmelie - 28 augusti 2012 19:35

Nu ska jag Klar göra en sak! Om jag stavar fel på några av mina inlägg så är de för att jag har Dyselexi och orkar värkligen inte kolla nästan var enda ord om de är rätt stavat!

Ja de var allt   

Av Irmelie - 28 augusti 2012 19:22

Allt känns så Jobbigt...    känner mig i vägen men samtidigt osynlig....

Aa, här kommer ett deppigt inlägg förlåt för de! men Bara att Allt känns så konstigt som om Jag inte finns för ibland när jag pratar med folk i klassen så är de ingen som svarar, Fast jag vet att dom hör!    

Och av vissa får jag "Onda ögat" av typ och andra ignorerar mig.. antingen är de bara jag som är Extremt Deprimerad Just nu... Vet inte vad jag ska göra, om jag ska hoppa av eller byta linje eller gå kvar.. tror fan inte jag klarar att byta heller för jag är så jävla blyg!   


NEJ! nu Fan ska jag vara Positiv! (eller snarare försöka)

På fredag ska jag och Line shoppa tror jag de blir!   




Av Irmelie - 28 augusti 2012 07:11

Gud vad störande vissa ettor är! När dom tror att dom har bestämda platser på tåget! Och säger "men gud asså alla tar våra platser" blir så störd på små saker känner jag...   Okej var inte så över lycklig över att se dom förr heller men... Okej nu sitter jag på tåget (som ni kanske fatta) och är helt själv... Igen! Linnea sa att hon kanske skulle åka de här tåget... Men hon orkade inte fick jag ett sms om förut... Kul? Nej inte direkt.. Aja   

Presentation


Tjo ho!
Jag är en tjej på 18år och här kommer jag att skriva om mitt liv och de som händer eller har hänt! ;D

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilken dag är din favorit dag?
 Måndag
 Tisdag
 Onsdag
 Torsdag
 Fredag
 Lördag
 Söndag

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

                     

Free SpongeBob ani Cursors at www.totallyfreecursors.com

Ovido - Quiz & Flashcards