☆RandomGirl☆

Alla inlägg under april 2013

Av Irmelie - 28 april 2013 12:07

Sitter nu hos Robert har sovit här sen i fredags :) jag har varit hos hans mamma och pappa och vi har lyssnat på musik, sett på film och grillat :) och massa annat kul ^^ snart blir de att dra hem till mig och fira Thomas med tårta :)

Av Irmelie - 23 april 2013 09:00

Akvariumet någonsin :D inte många som har Svampbob och Patrick ;)
Bara fiskar som saknas nu ^^
Blir att köpa dom till måndagen :)

Nu

Av Irmelie - 22 april 2013 15:02

Sitter nu på tåget på väg hem och hoppas på finare väder hemma :)
Tog farväl av Angelica nyss så sitter med musik i öronen ;)
Blir att shoppa med mamma ska köpa ny pump till mitt akvarium och lite växter sen ville mamma köpa ett par byxor :)

Av Irmelie - 22 april 2013 06:53

I de vackra vädret :D så jävla gött att kunna gå ut utan att frysa :D hehe Aa de var allt x)

Av Irmelie - 21 april 2013 23:47

Vad har jag gjort idag jo jag har varit hundvakt ;)
Tänkt de kanske var dags att säga varför jag inte skrivit så mycket på senaste tid :) jag har nämligen träffat en kille ;) Oj oj oj! Kan man säga haha nej men var hos honom idag och åt mat :) (ja Kelly var med ;)) tyckte lite synd om hans katt som vart ut slängd medans Kelly var där :o men Nu måste jag sova :)

Av Irmelie - 21 april 2013 13:21

Haha vad gör jag ;)
Jo jag kokar stenar :o varför kan man undra :) jag ska nämligen göra i ordning mitt gamla akvarium :D och skaffa fiskar :D äntligen efter många års tjatande på mamma och pappa så bestämmer jag själv att jag ska för tusan ha fiskar nu! så jag får tvätta buren och allt själv men mamma kan mata dem när jag sover hos pappa eller någon kompis :)

Av Irmelie - 18 april 2013 10:42

Känslan att vakna med mensvärk är hemsk D:
Så blir en hemma dag för mig :c
Nu ska jag försöka mig tur sängen, önska mig lycka till lär behöva de :o

Av Irmelie - 18 april 2013 10:42

Känslan att vakna med mensvärk är hemsk D:
Så blir en hemma dag för mig :c
Nu ska jag försöka mig tur sängen, önska mig lycka till lär behöva de :o

Presentation


Tjo ho!
Jag är en tjej på 18år och här kommer jag att skriva om mitt liv och de som händer eller har hänt! ;D

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilken dag är din favorit dag?
 Måndag
 Tisdag
 Onsdag
 Torsdag
 Fredag
 Lördag
 Söndag

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

                     

Free SpongeBob ani Cursors at www.totallyfreecursors.com

Ovido - Quiz & Flashcards