☆RandomGirl☆

Direktlänk till inlägg 29 augusti 2012

Liter mer frågor

Av Irmelie - 29 augusti 2012 21:58

1. Hur gammal är du om fem år? 22 ;p
2. Vem var den sista du träffade? Pappa
3. Hur lång är du? 168 eller jag vet inte :s
4. Vilken var den senaste film du sett? Skicka vidare
5. Vem ringde du senast? Pappa
6. Hur löd ditt senaste sms? Oki :) jag ser på tv :p
7. Vad är dagens planer? sova klockan är lite mycket :p
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Smsa
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? skilda
 
10. När såg du senast din mamma? Måndags
11. Vilken ögonfärg har du? Grå/Gröna
12. När vaknade du idag? 06.00
13. Har du någon gång hittat en katt? Jepp
14. Vilken är din favoritplats? Mitt rum ^^
15. Vilken plats föredrar du minst? Själv på tåg
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Hmm.. oj förhoppnings vis med någon jag Älskar :)
17. Vad skrämde dig som barn? Typ allt
18. Vem fick dig att skratta senast? Linnéa
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? va?
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar
21. Sover du med eller utan kläder på dig? haha, kläder xD
23. Hur många landskap har du bott i?  ett
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Nepp
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Barfota
26. Är du social? Ibland.. är blyg
27. Vilken är din favoritglass? bens and jerry ;D
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Resa jorden runt!
29. Tycker du om kinamat? Gött!
 
30. Tycker du om kaffe? Ne
31. Vad dricker du till frukost? vatten eller mjölk
32. Sover du på någon särskild sida? rygg
33. Kan du spela poker? Jepp
34. Tycker du om att mysa? Ja! ;D
35. Är du en beroendemänniska? Beror på
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Line och några fler
37. Vill du ha barn? Kanske
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nopp
 
40. Föredrar du havet eller en pool? havet :D
41. Vad spenderar du helst pengar på? Oj... mat, kläder eller smink
42. Äger du dyra smycken? hmm vet ej..
43. Har du någon gång testat narkotika? Nej
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Flingor
45. Vem är den roligaste människan du känner? Oj... den var svår..
46. Välj ett ärr på din kropp? Den vid sidan av mitt ena öga
47. Vad har du för ringsignal? SonnyEricson
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Ja ^^
49. Flirtar du mycket? Haha, när jag är på de humöret! ;D
50. Vart togs din profilbild för din blogg? Ute i skogen :p
51. Kan du byta olja på bilen? Nej..
52. Har du fått fortkörningsböter? Nej
53. Vilken var den senaste bok du läste? 17 år och Skitsnygg
54. Läser du dagstidningen? nopp, men ska börja
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Ne
56. Dansar du i bilen? Ibland :p
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Rix Fm
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper åå gud mins inte
59. När var du i kyrkan senast? Ingen aning...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Irmelie - 20 mars 2014 16:25

Av Irmelie - 19 mars 2014 20:25


Har kört en quiz där jag blev Jack Sparrow! ;) Klicka "Här för att se vilken Johnny Depp karaktär du är :D    ...

Av Irmelie - 12 februari 2014 20:07

CANCER – The Beauty (June 21 to July 22) MOST AMAZING KISSER. Very high appeal. A Cancer’s love is one of a kind… Very romantic. Most caring person you will ever meet in your life. Entirely creative person, most are artists and ins...

Av Irmelie - 10 februari 2014 16:45

Igår när jag, mamma, Thomas,Marika och Micke skulle åka och rida Islandshäst så hamnade jag bakom rätten (ingen bra idé med tanke på snöslasket och att de snöa..) ja som ni kanske fattar så körde jag av vägen men det var inte de värsta! utan först så...

Av Irmelie - 6 februari 2014 20:23

Nu har jag efter flera månaders väntan äntligen tatuerat mig!! var mitt stjärntecken (Kräftan) på ryggen/nacken eller hur blir de nu? aja hur som helst så är jag Nöjd! efter som jag inte ville att de typ skulle stå 69 på min rygg la jag till ben på t...

Presentation


Tjo ho!
Jag är en tjej på 18år och här kommer jag att skriva om mitt liv och de som händer eller har hänt! ;D

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilken dag är din favorit dag?
 Måndag
 Tisdag
 Onsdag
 Torsdag
 Fredag
 Lördag
 Söndag

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

                     

Free SpongeBob ani Cursors at www.totallyfreecursors.com

Ovido - Quiz & Flashcards