☆RandomGirl☆

Alla inlägg den 8 november 2012

Av Irmelie - 8 november 2012 18:32

Har nu länge tänkt lägga upp bilder från hårfärgningen i förrgår tror jag de var jag färga... mins inte men hur som helst här kommer bilder från de iallafall ;D

 

PS: är ej sminkad eller fin på något sett på bilderna x)

 

       

 

 

 

Av Irmelie - 8 november 2012 18:08

 

Idag blir de att vara hemma och se på film och lyssna på musik (inklusive sjunga)

Idag har gjort lite Photoshop med :)

På skolan så hade vi GEMU, där jag inte fatta ett skit som vanligt typ :/ Sandra vart så störd på att dom (allvarligt talat) skrek (fattar inte varför rickigt) så Sandra skrek att dom skulle hålla käften och dom vart skit chockade x)

På Klassråd visade de faktiskt lite mer respekt en vanligt! en klar förbättring men lite prat vart de allt ändå.

På Teater så skulle vi göra en scen två och två så jag och Jennifer var ett time och Ja de gick lite som de gick hade svårt att komma ihåg alla repliker o.O hehe...

Efter skolan gick jag och Sandra till Söta Grodan och Fikade! :D Vart Kladdkaka som vanligt för mig ^^ hehe...

På tåget hem så åkte jag med Line ^^ känns gött att jag typ alltid har någon att åka med nu för tiden :D

 

Av Irmelie - 8 november 2012 07:09

Har glömt att lägga upp bilder från igår när jag och Sandra och hennes kompis som jag inte vet vad hon heter fikade :D

Av Irmelie - 8 november 2012 06:51

Känner bara va fan gör jag vaken nu! :'/ vill sova minst 2 timmar till! o.O men men måste man börja klockan 10.00 så får jag väll gå upp så jag är i skolan innan 09.00 mitt liv suger just nu... bara för att jag är så jävla trött, så ni inte missuppfattar de hela ^^

 

Presentation


Tjo ho!
Jag är en tjej på 18år och här kommer jag att skriva om mitt liv och de som händer eller har hänt! ;D

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilken dag är din favorit dag?
 Måndag
 Tisdag
 Onsdag
 Torsdag
 Fredag
 Lördag
 Söndag

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8
9
10 11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

                     

Free SpongeBob ani Cursors at www.totallyfreecursors.com

Ovido - Quiz & Flashcards