☆RandomGirl☆

Alla inlägg den 27 januari 2014

Av Irmelie - 27 januari 2014 20:37

Idag på bildlektionen så fick vi se hur våra glas fjärilar blev efter bränningen. min vart väll OK antar jag... På dom 2 extra svenska lektionerna som jag hade idag gick de super bra på! (tror aldrig gjort så mycket i svenskan på så kort tid som nu..)

Efter skolan så gick jag till trafikskolan och körde bil (dubbellektion) snöa som fan ute hela dagen typ så var inte så trevligt väglag att köra på... sladda en gång med alla 4 hjulen med, säger bara tur att läraren var med. bestämde tid för halkbanan med! Nu känns de som om de inte är länge kvar till körkort! Imorgon blir de en tur till far, var ett tag sedan jag var där nu. men nu blir de att göra i ordning sig för natta.

Bara älskar den bilden alltså! 

 

 


Farewell my dear readers. See you again soon.

Presentation


Tjo ho!
Jag är en tjej på 18år och här kommer jag att skriva om mitt liv och de som händer eller har hänt! ;D

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilken dag är din favorit dag?
 Måndag
 Tisdag
 Onsdag
 Torsdag
 Fredag
 Lördag
 Söndag

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

                     

Free SpongeBob ani Cursors at www.totallyfreecursors.com

Ovido - Quiz & Flashcards