☆RandomGirl☆

Alla inlägg den 24 januari 2014

Av Irmelie - 24 januari 2014 15:49

 

Idag på Svenskan skulle vi ha muntligt om Sociolekter, alltså Jag, Moa och Sanna skulle berätta om de in för en del av klassen. Men nu var de så här att vi var den ända gruppen med 3 och vi skulle prata i ca 4 min var om de och det fanns inte ett skit att skriva om..... så de var på totalt 2,50 min... och de faktum att jag inte var där när dom började jobba med detta gjorde att jag inte hade skrivit något... fuck my life... aja i alla fall så efter de så gick vi till biblioteket där vi läste på Kulturhistoria läxan (vilket jag redan hade gjort klart)

 

MEN nu snart så drar Jag och Sara till Karlstad på Fest hos Sandra :) så Happy Face. 

 

See you later alligator!

 

 

Presentation


Tjo ho!
Jag är en tjej på 18år och här kommer jag att skriva om mitt liv och de som händer eller har hänt! ;D

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilken dag är din favorit dag?
 Måndag
 Tisdag
 Onsdag
 Torsdag
 Fredag
 Lördag
 Söndag

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

                     

Free SpongeBob ani Cursors at www.totallyfreecursors.com

Ovido - Quiz & Flashcards