☆RandomGirl☆

Alla inlägg den 6 augusti 2013

Av Irmelie - 6 augusti 2013 17:40

 

Av Irmelie - 6 augusti 2013 17:06

Vem är i rummet med dig? ingen
Vem fick du senaste sms av? mamma
Vem tänker du på nu? - mamma (för att jag just skrev de)
Vem pratade du senast i telefon med? Telefonförsäljare 
Vems hus var du senast i? Mitt eget
Vem önskar du var med dig nu? nästan vem som helst.
Vem är din favoritsläkting?  syskonen :)
Var är din mobiltelefon? på min mage
Var handlar du mest? Coop
Var fick du tag på tröjan du har på dig? kommer ej ihåg
Var åkte du senast bil? Hem 
Vad åt du senast? köttpaj 
Vad drack du senast? TE<3
Vad är det för färg på dina byxor? svarta
Vad är den närmaste saken som är blå? mobilskal 
Vad har du på fötterna? iget
Vad är din favorit färg? Gul och mörk röd!!
Vilken film såg du senast? Svampbob filmen!! :D
Vad hör du just nu? Tven 

Sovit i någon annans säng? ja
Hånglat på en bio? nepp
Hånglat i skogen? Ja
Tyckt att din kusin är het? Nej
Sovit naken? ja.
Kört över hastighetsgränsen? Japp
Målat om ditt rum? Japp
Dansat framför en spegel? Absolut.
Fått hicka? aa
Dumpat någon? ah
Hoppat i en bil med folk du just har träffat?  nej
Varit i slagsmål? har jag säkert
Smugit ur ditt hus? ah
Haft känslor för någon som inte känt desamma? ja
Hånglat med en främling? nepp ^^
Älskar eller saknar någon nu? Nej


oskuld? nepp

om inte, vem låg du senast med? Robert


jag har insett att min senaste kyss - var på fyllan 
 jag saknar-  Jennifer, Sandra, Rebecca, Sara, Linnéa, Karine & mer....
 jag pratar - Ibland
jag skrattar -  Ofta
jag tycker om - Mina fiskar
jag avskyr när folk - ljuger 
 mina närmaste vänner är -Det bästa jag vet
 min första vän hette- Karine & Jennifer
 min första kärlek hette - Vet inte
kärlek är - Överskattat

 

#jag #vänner #saknat #smått #och #gott

Av Irmelie - 6 augusti 2013 16:50

Känns ju bra att vara beroende av te :o när jag är hos pappa dricker jag te minst 4 gånger om dagen :s

#mitt #te #älskart 

Av Irmelie - 6 augusti 2013 12:03

Har just övningskört på trafikskolan :D och nu blir de att cykla till optikern!
#bara #för #att #jag #är #cool #och #har #min #bild #uppochner

Presentation


Tjo ho!
Jag är en tjej på 18år och här kommer jag att skriva om mitt liv och de som händer eller har hänt! ;D

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilken dag är din favorit dag?
 Måndag
 Tisdag
 Onsdag
 Torsdag
 Fredag
 Lördag
 Söndag

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12 13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

                     

Free SpongeBob ani Cursors at www.totallyfreecursors.com

Ovido - Quiz & Flashcards